Blogger Film Teması

d
Temanın Eski Hali


Temanın Yeni Hali


  • Merhaba ArkadaşLar
  • Pcmerkez olarak bir film teması Dağıtımını Yapıyorum.
  • Temayı Dağıttımını Yaptım Arkadaşlar.Eğer Daha Güzel Temalar İstiyorsanız Temanın İçindeki Bilgilere Dokunmayın Ve Pcmerkez'den Aldığınızı Belirtin...
  • Yorumlarını Bekliyorum...






Rar Şifresi: pcmerkez.blogspot.com
Temanın Demosu İçin yandaki yazıya tıkla:Temanın Demosu

Temanın Linki:Temayı İndirmek İçin TıkLayın
Alternatif Link
Tags

Yorum Gönder

58Yorumlar
  1. Tebrikler Güzel olmuş tema yı verebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Kardeşim.1 Mayısta Temayı Dağıtacağım Kardeşim

      Sil
    2. Çok güzel bir tema uygulamasıda kolay elinize sağlık www.sanalsinevizyon.blogspot.com

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Tamam Kardeşim İndirme Linki Eklendi Yorumlarınızı Bekliyorum.

      Sil
  3. Dostum teman çok güzel beğendim ellerine sağlık ama yükleyince sizin için seçtik olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Kardeşim.O Eklentiyi http://pcmerkez.blogspot.com/2013/05/sizin-icin-sectik-kodu.html Bu Yazımda Nasıl Ekleyeceğini Anlattım.

      Sil
  4. Dostum üsteki hareketli slider ? Temaya uyarlayınca oda yok oldu.

    YanıtlaSil
  5. Kardeşim Slayt Eklentisini Sonradan Ekledim Tema Kodu Slaytsız.

    YanıtlaSil
  6. Olmaz Kardeşim Temayı Sade Haliyle Dağıtıyorum...

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim Kullanan Bukadar Kişide Sıkıntı Yok Bi Sende mi Bozukluk oluo

      Sil
  8. Pcmerkez Sitenizde Reklam Vermek İstiyorum Bana Ulaşırmısınız?

    facebook Adresim: www.facebook.com/like.J3aby

    YanıtlaSil
  9. Elinize sağlık gerçekten çok güzel bir tema

    YanıtlaSil
  10. ya ilgilenen yokmu slayt bende olmuyor admin filan yokmu

    YanıtlaSil
  11. Hocam Link Açılmıyor Başka Bir Yere Upload Etseniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temanın İndirilmeSİNDE bi sıkıntı yok ama sizin için başa bir indirme kodu eklerim ordan indirirsiniz..

      Sil
  12. Merhaba, temalarını seviyorum kardeşim ve kendime göre editliyorum. Sana temalar versem burada paylaşırmısın?

    Skype ; bordohackers@mit.tc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Skype adresim yok kardeşim.İletişim Kısmından Bna Temalarını Gönderirsen bakıp ona gore cevap verebilirim..

      Sil
  13. O zaman Twitter hesabını buldum oradan konuşalım.

    YanıtlaSil
  14. SÜPER EDİTLİ FİLM TEMASI http://btrindir.blogspot.com/2013/09/hdtrfilmblogspotcom-blogger-film-temasi.html

    YanıtlaSil
  15. Tebrikler Güzel olmuş tema

    YanıtlaSil
  16. Sağolun Ama keşke Dosya TC'ye Uplanmasaymış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alternetif Linki Var Yandexten Yüklenmiştir..

      Sil
  17. anasayfada 4 tane kayıt cıkıyor bunu nasıl yükseltebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger>Ayarlar>Yayınlar Ve Yorumlar>En fazla şu kadar göster:oradaki rakamı isteğinize gore değiştirebilirsiniz.Boylece istediğiniz kadar yayın gösterebilirsiniz..

      Sil
  18. üst taraftaki kayan film bölümüne nasıl film eklerim nasıl görünür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ctrl+F Yardımı ile kodlar arasında ' Aksiyon ' Aratın etiketi kendi sitenizdeki istediğiniz bir etiketi koyun tamam olacaktır.En az 10 fil olması lazım etikette

      Sil
  19. Kardelim yayın alanının arka tarafını nasıl beyazlatırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazı Rengi İçinmi beyazlatacaksınız?

      Sil
  20. http://saglamtorrentoyun.blogspot.com/2014/04/metro-last-light-full-torrent-indir.html BU ŞEKİLDE OLUYOR YAZININ ARKASI KÖTÜ DURUYOR

    YanıtlaSil
  21. http://saglamtorrentoyun.blogspot.com/2014/04/metro-last-light-full-torrent-indir.html BU ŞEKİLDE OLUYOR YAZININ ARKASI KÖTÜ DURUYOR dolgu bozulmaları bunu nasıl düzeltebilirim acill

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun çözülmediyse iletişim kısmından ulaşırsanız

      Sil
  22. Güzel temaya benziyor, indirelim bakalım

    YanıtlaSil
  23. Bu grid ve list yazan yeri sadece liste şeklinde nasıl gösterebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum denemedim boş vaktim olursa denerim olursa linki eklerim

      Sil
  24. bende slayt kısmında yuklemiş olduğum içerikler çıkmıyor nasıl yapabiliriz ?
    http://webteizleorg.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CTRL+F yardımı ile kod içerisinde ' Aksiyon ' Etiketini aratıp değiştirin..

      Sil
  25. Selam hocam temanın ilk halini yüklermisin rica etsem. Teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temanın ilk hali malesef yok.Bu iki temanında bir üst versiyonunu pcmerkez olarak yakında okuyucularımızla paylaşacağız..

      Sil
  26. hocam nasıl editleyeceğiz

    YanıtlaSil
  27. amk malı linki düzelt

    YanıtlaSil
  28. rar şifresini verirmisiniz

    berkay_dursun_1453@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. rar şifresini verirmisiniz

    berkay_dursun_1453@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. Çok harika temalar bunlar özellikle video siteleri için ideal. Teşkler

    YanıtlaSil
Yorum Gönder