Akrostiş Şiir

d
Akrostiş Şiir,aşk şiirleri,aşk,damar şiirler,anlamlı şiirler
Merhaba arkadaşlar.Pcmerkez olarak bugun okuyucularıma kendim yazdığım bazı şiirleri sunmak istedim.Tabiki yorum yaparsanız okuyucularıma ' İsim ' yazarlarsa Akrostiş Şiir yazabilirim.Sitemizde Aşk,Sevgi Konularını takip eden arkadaşlar için bu yazdığım şiirleri sunacağım..Sizinde sevdiğiniz biri varsa ismine özel bir şiir istiyorsanız yorum yaparak elimden geldiğince güzel bir Akrostiş Şiir yazmaya gayret edeceğim..




Aşk-Sevgi Konuları ile neleri merak ediyorsanız veya Aşk Hakkında ne sıkıntılarınız varsa bize yazabilir bizde bu konuyla ilgili bir yazı yazmaya gayret ederiz..

Akrostiş Şiir yazdırmak isteyen arkadaşlarımız yorum yaparak İsimleri yazabilir bizde engeç 2Gün içerisinde E-mail adreslerini yazan arkadaşlara göndereceğiz şiirlerini..

Emine Akrostiş Şiir yazmıştım sizlere sunayım..

E -llerini tutup sımsıkı sarılmak istiyorum
M-avi gökyüzünde hayaller kurup, rüyarlara dalmak istiyorum
İ-stemiyorum kimseyi senden baska vede senden sonra
N-azlı yarimle hayaller kurmak istiyorum
E-ngüzel hayalin ,engüzel anında...

İrem Akrostiş Şiir yazmıştım sizlere sunayım..

İ-zliyorum hayatı sessizce
R-üyalara daldım bugece
E-siyor rüzgar sessizce
M-utlululuğu kaybediyoruz bugece..

Ve enson olarak düz yazdığım biir şiiri sizlere yazayım..

Bak işte gidiyorum artık
gözlerinle son defa vedalaştım
Kalbime hapsettim seni
yüreğimde şaiir ettim seni

Kalemimde Mürekkebim oldun
Hayatımda şair oldun
Uykumda Rüyam oldun
yazda yağmurum oldun

Unutulmaz sözlerimiz vardı bizim
Haykırarak bağırdığımız
Şarkılarımız vardı bizim
Şimdilerde Ağlayarak dinlediğim

Mutluluğumuz vardı bizim
Kimseyle paylaşamadığımız
heryere sinen Kokun vardı 

Deliler gibi içime çektiğim..

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)